tisdag 7 februari 2012

nightshift challenge 104 just for you

here I wrote in swedish:till dej=just for you.I used a flower tilda in orange,red and yellow colors.three red roses

http://nightshiftstamping.blogspot.com/

magdas utmaning februari

närbild
en underbar skiss som man skulle utgå ifrån.valde o altra en tavla. målade tavlan först med vit gesso,sedan mistade jag ett hjärta i nederhörnet.i andra hörnet spray ade jag  lite grand för o få rinneffekten.http://www.magdasscrapbooking.se/

mia´smix februariutmaning

valde o göra ett kort i rosa o rött med målade stämpelmotiv på.lite bling hjärtan o 3papper  med cardstockenwww.http://mias-mix.blogspot.com

the kathryn wheel february challenge

http://thekathrynwheel.blogspot.com/2012/02/february.html
I used red/pink colors it´s lovecolors and in 14 february is it valentineday

måndag 6 februari 2012

molly´s scrapbookinng tävling för alla

man skulle inspireras av en bild med prickar i bakgrunden och tre ugglor.jag vart inspirerad av prickarna o min favorit ugglorna.Here you had a wonderful photo to be inspired from.
valde gult o grönt som färger.stöpplade forestgreen distress,sedan vit gesso över,helt ljuvliga blommor o blad o washi tejp från youdo.http://mollysscrapbooking.se/

söndag 5 februari 2012

jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i bloggpartyt i januari hade jaag tur o vinna en av utmaningarna,hos scrapbookingnobb.så kul,nu vart jag sugen på o scrappa något:)

onsdag 1 februari 2012